با سلام به همراهان عزیز و کاربران نرم افزارهای سه بعدی مایا و تری دی مکس و … . موتور رندر ها نقش مهمی امروزه در نمایش کار های گرافیکی ما دارند. و شرکت هایی که در این زمینه کار میکنند هروزه در حال پیشرفت محصولات خود هستند که کیفیت بهتری رو ارائه بدهند. یکی از جدیدترین های این محصولات موتور رندر REDSHIFT هست.
Redshift 3D اولین موتور رندرینگ GPU Based دنیاست که به روش Biased Rendering پردازش میکند. در یک کلام یعنی کیفیت Vray با سرعت رندرینگ کارت گرافیک.
اولین نکته ای که با شنیدن نام موتورهای GPU Based برای ما تداعی می شود این است که نویزهای به وجود آمده در تصویر رندر شده چقدر خواهد بود. پلاگین Redshift نیز به این موضوع توجه ویژه کرده و حقیقتا رندرینگ نهایی آن بسیار با کیفیت و فاقد هرگونه noise و نقاط روشنایی می باشد.
کیفیت نهایی رندرینگ در این موتور رِدشیف با توجه به اینکه این موتور در اول راه می باشد بسیار مطلوب است. اینکه بتوانید از تمامی منابع نوری در Maya و Softimage استفاده کنید یک حسن محسوب می شود.
همچنین می توانید به منظور ارتقا کیفیت، از نورهای RedShift مانند IES light, sun light , sky light استفاده کنید.
توجه کنید که پلاگین RedShift از Physical lighting برای محاسبه روشنایی استفاده میکند که تاثیر بسیاری بروی کیفیت نهایی خواهد داشت.
همچنین این موتور رندر سازگار با نرم افزارهای سه بعدی Autodesk MAYA 2014-2020 و Autodesk 3DS MAX 2014-2021 و CINEMA 4D R16-S22 و SideFX HOUDINI 16.5-18.0 و KATANA 2.6-3.5 می باشد.
موتور رندر REDSHIFT V3.0.16 برای نرم افزار های سه بعدی
نمونه ای از رندر های گرفته شده :


ویژگی های پلاگین Redshift:
- انجین رندر بر پایه GPU
- سرعت بی نظیر
- پشتیبانی از GPU متعدد
- پشتیبانی از RAM سیستم هنگامی که VRAM اشباع شده
- شیدینگ مبتنی بر گره
- پراکسی و ایسنتنس : رندر میلیون ها polygon بدون خطای حافظه
- مد های دوربین : از حالت پرسپکتیو تا استریو spherical برای VR
- پشتیبانی از AOV مخفف : Arbitrary Output Variables
- سازگاری و تعامل با Maya , Softimage, 3ds Max, Houdini
مشخصات:
برای اطلاع از آخرین اخبار ، مطالب ، جوایز ، مسابقات سایت در خبرنامه ی ایمیل ما شرکت کنید.
شما هم به جمع
23588
مشترک خبرنامه ایمیلی مدرسه گرافیک بپیوندید.